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German Front Mod

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Kelli:
8)  Nein, Nein, ich hatte auch einen Fehler auf dem Server.
Im Prinzip aehnlich wie Obelix, ich hatte den Ordner gfc-mod genannt statt gfc. Resultat war ebend das alles lief aber keiner drauf konnte.
Ist nicht einfach sowas rauszubekommen wenn man es selbst nicht testen kann.

CannibalCorpse:
So am 6.5 wurde Update auf Version 1.0 released.

http://germanfrontmod.justgamers.de/index.php?sektion=2

Hier mal die Changelist:

FIXED:
- Panther in St. Lo
- M10 in St. Lo
- Command Overflow at the Clients
- Medic Script Error
- Map Peaks, no invisible skins anyomre
- Map Saint Lo
- On maps with German Fallschirmjaeger, the fg42 is switched on, stg switched off. If your a serveradmin you can switch on both weapons!
- Skinproblems (invisible) if you choose an weapon which was switched on during the game
- The option to switch off the Panther
- The famous 127 Bone Error
- class system limitation errors

ADDED:
- Lokalized Strings for the Panther
- Lokalized Strings for the French Version (v2)
- Theme in MP Menu
- New sounds
- Automatic red cross above player if health is less than 45 hp
- An option to switch off/on the new (gfm_) Sherman
- Ammo limit for tanks (Console Command: scr_tank_ammo)

REMOVED:
- Weaponselection of Greasegun & KarBajo until the Release of the Contentpatch
- "taunt"-Option in the Quickcommands
- Consol Spam after the Classselection

CHANGED:
- Scorepoints for the MEDICS
- Lokalisations for German, English & French (Medic, Voice commands)
Saint Lo:
- Fixed clip brush in staircase blocking players
- Fixed M10 not showing damage model
- Fixed M10 displaying as GFM_Sherman
- Fixed M10 allowing the player to man an imaginary .50 cal machine gun
- Fixed Panther not showing damage model
- Minor brush changes
- Fixed CTF and DOM gametypes causing an error
Merderet River:
- Removed "invisible walls" around the perimeter of the river. Players can now fall in and drown
- Removed an "invisible wall" in the German SD spawn
- Moved railcar on bridge slightly
- Added a slight bit of sunlight
- Very slightly reduced the fog and mist
- German Spawnpoints for SD moved slightly closer to bridge to allow for a quicker assault
- Fixed CTF and DOM gametypes causing an error
Cauquigny:
- Fixed a glitch that allowed players to get stuck in a wall in the arched house
- Jeeps can no longer drive into the SD objective models
- Dimmed the sunlight slightly
- Fixed CTF and DOM gametypes causing an error
Amfreville:
- Remade wall around church in certain sections
- Added a slight bit of sunlight
- Added more detail to the ruins
- Changed the treeline around the map
- Fixed CTF and DOM gametypes causing an error


Mfg

Cannibal

-=I.O.S=-OBELIX:
da ich den gfm mod 1.0 mir schon gezogen habe und auch schon gespielt habe :)  :) brauche ich nun nicht mein englisch buch raus zu holen um zu wissen was da alles neu drin ist  :lol:  :lol:  :lol:

Gruss OBELIX :camper:

CannibalCorpse:
entschuldige das ich etwas englisch kann und so etwas dann auch meist in englisch lese :roll:. Werd es bein nächsten mal übersetzen, hatte auch keine lust heute nacht noch alles zu übersetzen.

Mfg

Cannibal

-=I.O.S=-OBELIX:
hallo cannibal schau mal :pic169:  :pic169:

Gruss OBELIX  :camper:

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